Managementul Stakeholderilor

Managementul Stakeholder-ilor

Construirea de relatii pentru crestere

Companiile de succes vad clientii ca fiind active ce pot duce la crestere prin retinerea lor, cresterea sumelor cheltuite si atragerea de noi clienti. Si deasemenea, cunosc importanta angajatilor proprii in livrarea experientei de cumparare optime.

Companiile de succes construiesc o baza de cienti loiali prin crearea si livrarea in mod constant a unor experiente remarcabile acestora, in domeniile care conteaza cel mai mult pentru ei. Ei merg dincolo de implicarea angajatilor prin stabilirea unei culturi de inalta performanta, care ofera valoare clientilor si asigura cresterea organizatiei.

TNS este agentia de cercetare lider in domeniul clientilor si al angajatilor, cu peste 800 de experti in mai mult de 80 de tari, iar solutiile oferite sunt utilizate de aproape jumatate dintre cei aflati in topul Fortune Top 100.

Solutiile pe care le oferim furnizeaza directii clare, adaptate si actionabile pentru a-i ajuta pe clienti sa identifice ceea ce conteaza cel mai mult pentru cumparatorii lor si sa livreze experienta optima pentru acestia.

Descoperiti uneltele noastre privind Experienta Clientului & Angajamentul salariatilor mai jos

  • TRI*M Customer Relationship Assessment Decodificarea relatiilor cu clientii pentru determinarea cresterii
  • Real-time Customer Feedback Librarea experientei optime pentru client
  • TRI*M High Performance Organisation Construirea succesului din interior

Contacts

d: +40 31 805 53 62/63
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


d: +40 31 805 53 62/63 ext. 500
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.